Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.ARTBAZAARRECORDS.PL

 

I. ZAŁOŻENIA OGÓLNE

Sklep internetowy artbazaarrecords.pl należy do firmy ArtBazaar Faustyn Masiewicz , z siedzibą w Warszawie . NIP: 5271081094 , REGON: 140518027 .

Właściciel serwisu zastrzega sobie prawo do modyfikacji regulaminu w dowolnym czasie.

 Regulamin stanowi podstawę prawną, według której określone są zasady korzystania z artbazaarrecords.pl .Użytkownik odwiedzający artbazaarrecords.pl akceptuje postanowienia regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich zawartych w nim zasad.

 Regulamin ma charakter umowy pomiędzy właścicielem artbazaarrecords.pl a Użytkownikami. Towary prezentowane na stronie artbazaarrecords.pl są ofertą handlową, ważną w okresie prezentowania jej w Internecie.

 Wszystkie informacje i zdjęcia chronione są prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania bez zgody właściciela.

 

II .REJESTRACJA

W momencie rejestracji Użytkownik wyraża zgodę na umieszczenie i przetwarzanie danych przez artbazaarrecords.pl.

Wszelkie dane osobowe umieszczone przez Użytkownika będą przetwarzane zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych i prawem polskim.

Informacje zawarte w formularzu rejestracyjnym wykorzystywane są w procesie sprzedaży i w celu kontaktu.

Użytkownik wyraża zgodę na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Peweks, z siedzibą w Warszawie, w celach realizacji procesu rejestracji w artbazaarrecords.pl oraz w celach usprawnienia i polepszenia jakości sprzedaży i obsługi, a także w celach statystycznych i marketingowych, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883).

Użytkownik oświadcza, że podaje swoje dane dobrowolnie.

W świetle obowiązującego prawa, akceptacja regulaminu jest niezbędna do pomyślnego przeprowadzenia rejestracji i późniejszej obsługi użytkowników serwisu.

 

III . POLITYKA OCHRONY PRYWATNOŚCI

Dane osobowe przetwarzane są przez Peweks, zgodnie z art. 23 ust. 1, pkt 1,3 i 5 ustawy o ochronie danych osobowych w celach związanych z prowadzeniem działalności handlowo-usługowej.

Użytkownik ma prawo do poprawiania, uaktualniania lub żądania o usunięcie swoich danych.

 

IV. ZAKUPY I FORMY PŁATNOŚCI

 Zakupy w sklepie internetowym możliwe są 7 dni w tygodniu.

Aby złożyć zamówienie należy zarejestrować się, podać określone swoje dane, następnie dodać wybrane produkty do koszyka zakupów.

Użytkownik musi mieć ukończone 18 lat lub korzystać z serwisu pod opieką prawnego opiekuna.

Użytkownik odpowiedzialny jest za utrzymanie swojego loginu i hasła w tajemnicy.

Użytkownik, który wybrał formę płatności poprzez przelew, zobowiązany jest zapłacić za zamówiony towar w ciągu 5 dni od daty zamówienia.

Na kwotę do zapłaty składa się cena produktu wraz z podanymi do niej kosztami przesyłki.

Należność należy przesłać na konto

Nazwa firmy: ArtBazaar Faustyn Masiewicz

Nr konta: mBank 55 1140 2004 0000 3302 4218 2036

 

             Tytułem: numer zamówienia …….

 

Nieprzestrzeganie postanowień regulaminu skutkuje usunięciem konta Użytkownika. Użytkownik rozumie oraz akceptuje postanowienia regulaminu.

Wszystkie produkty wysyłamy raz w tygodniu na podany w zamówieniu adres.

Wszelkie kwestie sporne związane z transakcją, jak i przedmiotem transakcji, powinny być rozwiązywane, w miarę możliwości, przez obie strony umowy - Peweks i Kupującego.

 

V. REKLAMACJE I ZWROTY

 

Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu 5 dni od daty otrzymania (nie dotyczy to płyt winylowych i płyt cd). Warunkiem zwrotu jest powiadomienie sklepu poprzez e-mail lub formularz kontaktowy o chęci zwrotu produktu podając: imię, nazwisko, nazwę/numer produktu, numer zamówienia oraz numer konta bankowego (wyłącznie konto w banku polskim) oraz   Zwrot produktu pod wskazany adres, wraz z dowodem zakupu, bez śladu użytkowania oraz w stanie nienaruszonym, w przesyłce zabezpieczającej produkt przed uszkodzeniem oraz ubezpieczonej. Przesyłka nie może być wysłana 'za pobraniem'. Kupujący musi mieć potwierdzenie nadania przesyłki (przesyłka polecona lub kurier).  Koszt wysyłki ponosi Kupujacy.

Sklep zwraca wartość produktu (bez kosztu wysyłki) niezwłocznie, po otrzymaniu przesyłki zwrotnej wraz z dowodem zakupu, bez śladu użytkowania oraz w stanie nienaruszonym.

Przesyłka nie dotarła do Kupującego:

a. Reklamację wynikającą z niedostarczenia przesyłki można składać dopiero po upływie maksymalnego czasu na doręczenie przesyłki. Czas ten jest określony w regulaminach firm dostarczających przesyłkę (np. regulamin Poczty Polskiej dostępny pod adresem http://poczta-polska.pl/pliki/Regulamin.pdf (procedura reklamacyjna - paragraf 34 punkt 2 oraz paragraf 38 punkt 3).

b. Kupujący powiadamia Sklep poprzez formularz kontaktowy lub mail o fakcie nieotrzymania przesyłki.

c. Jeżeli przesyłka została wysłana oraz jeżeli zgodnie z regulaminem firmy świadczącej usługę doręczania upłynął termin doręczenia przesyłki peweks.net składa reklamację.

d. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - przesyłka została zagubiona lub uszkodzona i nie nadaje się do doręczenia, Kupujący niezwłocznie otrzyma od peweks.net zwrot całej wpłaconej kwoty na podany numer konta w banku polskim tylko w przypadku gdy przesyłka była ubezpieczona (opcja dostawy).

 

Produkt uszkodzony w transporcie:

Reklamacje dotyczące uszkodzeń produktów podczas transportu muszą być zgłoszone najpóźniej w momencie odbioru przesyłki. Kupujący powinien sporządzić protokół odbioru z opisem uszkodzeń i podpisem pracownika firmy dostarczającej przesyłkę. Reklamacje z tytułu uszkodzeń w transporcie bez sporządzonego protokołu oraz bez podpisu pracownika firmy doręczającej przesyłkę na protokole, nie będą rozpatrywane.

Jeżeli Kupujący otrzymał podpisany protokół oraz firma uznała tę reklamację - Kupujący otrzyma od Peweks.net zwrot całej wpłaconej kwoty.

Produkt niezgodny z opisem, zdjęciami:

W przypadku stwierdzenia, że produkt jest niezgodny z opisem lub zdjęciami należy powiadomić o tym fakcie peweks.net, podając wszystkie niezgodności.

Aby reklamacja została uwzględniona, wygląd produktu musi w sposób rażący odbiegać od opisu i zdjęć produktu.

Różnice w wyglądzie produktu wynikające z ustawień parametrów monitora, w szczególności rozdzielczości, barw, kolorów i odcieni, nie stanowią podstawy do reklamacji produktu
Sklep internetowy Shoper.pl